Τα μέλη ΔΕΠ του ΠΤΕΑ συμμετέχουν σε μια σειρά ερευνητικών έργων. Ο παρακάτω πίνακας περιλαμβάνει τα έργα από το 2011 μέχρι το 2015, ενώ στο παρελθόν έχουν ολοκληρωθεί άλλα 38 ερευνητικά έργα και 34 επιμορφωτικά έργα. Τα ερευνητικά έργα από το 2015 και μετά είναι υπό κατασκευή...
Ερευνητικά έργα από το 2011 μέχρι 2015 | |||
Τίτλος | Επιστημονικός Υπεύθυνος | Φορέας Χρηματοδότησης | Χρονολογία |
Διαστάσεις της προσαρμοστικής συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων με σύνδρομο Down | Παναγιώτα Σταυρούση | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2011-2014 |
Εφαρμογή δράσεων για την ανάπτυξη πρότυπου δικτύου υπηρεσιών υποστήριξης παιδιών με αναπηρία που φοιτούν σε ειδικά σχολεία και ζουν στο ορφανοτροφείο του Βόλου | Αναστασία Βλάχου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2011-2014 |
Υποκειμενική Αντίληψη του Χρόνου (Παρελθόν, Παρόν, Μέλλον) και Καταθλιπτική Συμπτωματολογία σε άτομα με σωματικές δυσλειτουργίες | Γιώργος Κλεφτάρας | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Διερεύνηση συνθηκών φοίτησης και εμπειριών ακαδημαϊκής και κοινωνικής συμμετοχής των κωφών/βαρήκοων ατόμων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση | Μάγδα Νικολαραΐζη | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Καθολικός σχεδιασμός για τον Οδηγό Σπουδών ΠΤΕΑ: Προσαρμογή/ μεταγραφή του Οδηγού Σπουδών με τη μέθοδο ‘κείμενο για όλους/easy-to-read’, στα πλαίσια της βελτίωσης της προσβασιμότητας των φοιτητών, με αναγνωστικές δυσκολίες, ποικίλης αιτιολογίας, στη γραπτή και διαδικτυακή πληροφορία σχετικά με τις σπουδές τους | Σωτηρία Τζιβινίκου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Αναζήτηση, συγκέντρωση, επεξεργασία και αποθήκευση σε Βάση Δεδομένων Ελληνικής και Διεθνούς Βιβλιογραφίας της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών η οποία αναφέρεται στην διδασκαλία και μάθηση ατόμων με ειδικές ανάγκες | Διονύσης Βαβουγυιός | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Μελέτη της επίδρασης του παρεμβατικού προγράμματος "TacklingTeenageTraining" στη ψυχοσεξουαλική και κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη εφήβων με αυτισμό | Σοφία Μαυροπούλου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Ομάδα Δράσης Εκπαιδευτικών "Μαθαίνω έξυπνα": Ενδυνάμωση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα δεξιοτήτων μάθησης | Ειρήνη Δερμιτζάκη | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Herbal.Mednet - Enhancing Vocational Education and Training of innovative Farming Trainers/Advisors in the area of Herbal, Medicinal and Aromatic Plants | Χαράλαμπος Καραγιαννίδης | Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Πρόγραμμα Leonardo da Vinci | 2012-2014 |
Γραμματισμός στο braille και προτίμηση χεριού στα άτομα με σοβαρά προβλήματα όρασης | Βασίλης Αργυρόπουλος | Γενική Γραμματεία Έρευνας & Τεχνολογίας, Πρόγραμμα ΑΡΙΣΤΕΙΑ | 2012-2015 |
Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας | Χαρά Σταθοπούλου | Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων | 2010-2015 |
Ερευνητικά έργα από το 2015 μέχρι σήμερα | |||
Τίτλος | Επιστημονικός Υπεύθυνος | Φορέας Χρηματοδότησης | Χρονολογία |
Στάθμιση εργαλείου αξιολόγησης κοινωνικών δεξιοτήτων-δεξιοτήτων ζωής για παιδιά και εφήβους με αναπηρία | Αναστασία Βλάχου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2015-2016 |
PATHWAYS: Participation to healthy workplaces and inclusive strategies in the work sector, 663474 (Συμμετοχή σε υγιή εργασιακά πλαίσια και ενταξιακές στρατηγικές στο χώρο εργασίας) | Αναστασία Βλάχου | European Commission: Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency (CHAFEA) |
2015-2018 |
Enhancing Disabled-people Greatness and their Employability – EDGE | Αναστασία Βλάχου | Erasmus Plus Programme – KA2 – Strategic partnership in Vocational Education and Training System | 2018-2020 |
Η επίδραση των συμπεριφορών «άδηλης» μικρο-επιθετικότητας (microaggressions) στην ακαδημαϊκή και ψυχο-κοινωνική προσαρμογή των φοιτητών με αναπηρία (ΦμεΑ) | Αναστασία Βλάχου | Χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση - ΕΔΒΜ | 2019-2020 |
Χρήση μουσικοθεραπείας για την ανάπτυξη του λόγου και της διυποκειμενικότητας παιδιών με αυτισμό: Μοντέλο παρέμβασης με έμφαση στην οικογένεια | Γεωργία Ανδρέου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2015-2016 |
Θερινό Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού για αλλοδαπούς υποτρόφους του ΙΚΥ | Γεωργία Ανδρέου | Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων | 2015-2015 |
Διερεύνηση της διαγλωσσικής μεταφοράς δεξιοτήτων από τη δεύτερη\ξένη γλώσσα στην πρώτη μέσα από πρόγραμμα παρέμβασης στην δεύτερη γλώσσα | Γεωργία Ανδρέου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2016-2017 |
Διερεύνηση της θεωρίας της αλληλεπίδρασης (interaction theory) μέσω της εφαρμογής προσαρμοσμένου αξιολογικού υλικού αναγνωστικής κατανόησης για μαθητές με και χωρίς ειδική διαταραχή της ανάγνωσης στην ξενόγλωσση εκπαίδευση | Γεωργία Ανδρέου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2018-2019 |
Greek Diaspora Fellowship Program | Γεωργία Ανδρέου | Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος | 2019-2020 |
Pedagogical Approaches for Enhanced Social Inclusion in the Classroom | Χαρά Σταθοπούλου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2018-2020 |
Common Spaces for Integration of Roma - CoSpIRom | Χαρά Σταθοπούλου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2018-2020 |
3DP TEACHER - implementation of 3D Printing | Χαρά Σταθοπούλου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2019-2021 |
RE[ENTER] | Χαρά Σταθοπούλου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2018-2020 |
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στην Περιφέρεια Θεσσαλίας | Χαρά Σταθοπούλου | Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων | 2016-2020 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Early Intervention Services for Families with Children with Vision Impairment and Additional Disabilities” (ErISFaVIA). Project Agreement Number 2019-1-EL01-KA201-062886 | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme KA2 Programme ) | 2019-2022 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Promoting Effective Communication for Individuals with a Vision Impairment and Multiple Disabilities” (PrECIVIM). Project Agreement Number 2017-1-EL01-KA201-036289 | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme KA2 Programme ) | 2019-2022 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Bridging the Gap between Museums and Individuals with Visual Impairments” (BαGMIVI). Project Agreement Number 2014-1-EL01-KA200-001631 | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme KA2 Programme ) | 2014-2017 |
Ερευνητικό πρόγραμμα «Γραμματισμός στο braille και προτίμηση χεριού στα άτομα με σοβαρά προβλήματα όρασης» (HaBLISVI) | Βασίλης Αργυρόπουλος | ΥΠΔΒΜΘ - στο πλαίσιο της πράξης «ΑΡΙΣΤΕΙΑ» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ και από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας | 2012-2015 |
Επιμορφωτικό πρόγραμμα «Η πρόσβαση ατόμων με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων», στο πλαίσιο της πρόσκλησης 144 «Πρόγραμμα Επικαιροποίησης Γνώσεων Αποφοίτων ΑΕΙ» | Βασίλης Αργυρόπουλος | ΥΠΔΒΜΘ και την Ευρωπαϊκή Ένωση | 2014-2015 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Towards a Multisensory and Inclusive Museum for Individuals with Sensory Disabilities” (ToMiMEUs) | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme, KA2, 2019-2021) με συντονίστρια χώρα τη Ρουμανία | 2019-2021 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Visually Impaired youth with Vested Autonomy –Social inclusion via social entrepreneurship (VIVA)”. Χρηματοδοτούμενο από την , 2019-2021). Χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση με συντονίστρια χώρα τη Βουλγαρία | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme, KA2) | 2019-2021 |
Αξιολόγηση των δυνατών στοιχείων του χαρακτήρα σε πρόσωπα με αναπτυξιακή αναπηρία (ΚΑΤΑΝΟΜΗ 2019)» (Κωδικός Έργου: 5600.03.04.04.04) | Παναγιώτα Σταυρούση | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2019-2020 |
FRIEND-SHIP: Improving students' social participation in primary and secondary schools across Europe https://friendship.univie.ac.at/ |
Ηλίας Αβραμίδης |
Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus +) |
2019-2022 |
Mainstream for the Empowerment of Disabled People in an Inclusive Approach (MEDIA) | Γεωργία Ανδρέου | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus+ Programme, KA2, με συντονίστρια χώρα τη Γαλλία) | 2019-2021 |
Sustainable Codes and Holistic Environment for Minor Migrants in Europe | Γεωργία Ανδρέου | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus+ Programme, KA2, με συντονίστρια χώρα τη Γαλλία) | 2020-2022 |