Για την απόκτηση του Μ.Δ.Ε. του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών απαιτείται συνολικά η παρακολούθηση και επιτυχής εξέταση σε σειρά μεταπτυχιακών μαθημάτων. Συνολικά στο Π.Μ.Σ. αντιστοιχούν εκατόν είκοσι (120) πιστωτικές μονάδες ECTS.
Α' ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Κοινά μαθήματα για τις Κατευθύνσεις |
||
Μαθήματα |
Πιστωτικές Μονάδες/ECTS |
|
1 |
7,5 |
|
2 |
7,5 |
|
3 |
7,5 |
|
4 |
7,5 |
|
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Κοινά μαθήματα για τις Κατευθύνσεις |
||
5 |
7,5 |
|
6 |
Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Εφαρμογές σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Υ) |
7,5 |
7 |
Εφαρμογές στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Υ) |
7,5 |
8 |
Επιλογή Φοιτητών ανάμεσα σε: - Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας (Ε) |
7,5 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Α΄ Κατεύθυνση : Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Πράξη |
||
9 |
7,5 |
|
10 |
7,5 |
|
11 |
Αποτελεσματικές Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Ενταξιακή Εκπαίδευση (Υ) |
7,5 |
12 | Στρατηγικές Διαχείρισης Συμπεριφορικών Δυσκολιών των Μαθητών (Y) | 7,5 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Β΄ Κατεύθυνση: Μαθησιακές Δυσκολίες |
||
9 |
7,5 |
|
10 |
7,5 |
|
11 |
7,5 |
|
12 |
Μέθοδοι και Στρατηγικές Διδασκαλίας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Y) |
7,5 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Γ’ Κατεύθυνση: Γλωσσική Ανάπτυξη, Παθολογία της Γλώσσας και Εκπαιδευτική Παρέμβαση |
||
9 |
Δομικοί μηχανισμοί της γλώσσας και γνωστικές διεργασίες της γλωσσικής ανάπτυξης (Υ) |
7,5 |
10 |
Νευροβιολογικές βάσεις γλωσσικών λειτουργιών& παθολογία της γλώσσας (Υ) |
7,5 |
11 |
Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις της Γλώσσας (Υ) |
7,5 |
12 |
Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την ανάπτυξη του λόγου σε Παιδιά με Αναπηρία/ Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες |
7,5 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Μεταπτυχιακή Εργασία* ή/και Πρακτική Άσκηση* |
30 |
|
Σύνολο ECTS |
30 |
|
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ECTS |
120 |