see uth banner

μενού

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ

Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος συμπεριλαμβάνει:
Από το βιβλίο ΖΩΝΙΟΥ-ΣΙΔΕΡΗ, Α. (2011). «ΟΙ ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ», ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΔΙΟ οι ακόλουθες ενότητες και υποενότητες:

ΚEΦΑΛΑΙΟ 1: ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Υποενότητες: 1 και 2 σελ.: 15 – 27
Υποενότητες: 4 [4.1, 4.2] και 5 [5.1, 5.2] σελ.: 43 - 63
Υποενότητες: 7 [ 7.1, 7.2, 7.3] σελ: 64- 79

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Υποενότητα: 1 σελ.: 82-87
Υποενότητα: 2 [2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5] σελ.:87-131
Υποενότητα: 3 [3.1, 3.2] σελ.:131-147
Υποενότητα: 4 σελ.:147-155

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΕΝΤΑΞΗ
Από σελ 157 - 169 και σελ 240 - 247 [υποενότητα 10]

Τις σημειώσεις που έχετε κρατήσει από τα μαθήματα


ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ - ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ

1. Η επιλεγμένη αρθρογραφία, η οποία έχει ήδη αναρτηθεί στο e-class του μαθήματος.

2. Οι Σημειώσεις σας από τις Εισηγήσεις στα Μαθήματα

3. Από το βιβλίο Σούλης Σπυρίδων-Γεώργιος (2008). «ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ» ΤΟΜΟΣ Β» τα ακόλουθα Κεφάλαια και [Υπο-] Ενότητες:

Από το ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
Ενότητα 2.1 & 2.2 [2.2.1, 2.2.2, 2.2.3]

Από το ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
Ενότητα 1: Σχέσεις εκπαιδευτικού -μαθητών. Πλαίσιο αποδοχής της συνεκπαίδευσης
Ενότητα 2: Σχέσεις εκπαιδευτικού-γονέων. Πλαίσιο αποδοχής της συνεκπαίδευσης
Ενότητα 3: Σχέσεις εκπαιδευτικού-κοινωνικών φορέων. Πλαίσιο αποδοχής της συνεκπαίδευσης

Από το ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ
Όλο το Κεφάλαιο (ενότητες, 1, 2 [2.1, 2.2, 2.3, 2.4], 3

Νατάσα Βλάχου

UTH Logo 30years GR20xronia ptea

Go to top