see uth banner

μενού
Επιλογή επαφής:

Επαφή

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Άλλες πληροφορίες

gana 

Academic Rank: Assistant Professor

Subject: Written Language and Educational Practices

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Tel: (+30) 24210-4747

 

SED courses

  • Greek Language
  • The Teaching of Reading and Writing 
  • Language Development
  • Multiliteracies and Education 

Office hours

  • Tuesday       8:00-11:30
  • Wednesday  9:30-12:00
  • Thursday    15:00-17:00

Recent publications

  1. Gana, E., Stathopoulou, Ch. & Chaviaris, P. (2012). Space-Discourse Relationships in the Classroom: Towards A Multi-Semiotic Analysis, International Journal of Mathematics Education, vol. 4, pp. 249-254
  2. Stathopoulou, Ch., Gana, E. & Chaviaris, P. (2012). Curriculum, textbooks, mathematics teaching: what really happens in the classroom?, Quaderni di Ricerca in Didattica (Mathematics)", n. 22 Supplemento n.1, p. 247-251
  3. Chaviaris, P. Stathopoulou, Ch., & Gana, E. (2012). A socio-political analysis of mathematics teaching in the classroom, Quaderni di Ricerca in Didattica (Mathematics)", n. 22 Supplemento n.1, p. 228-232
  4. Γκανά, Ε., Σταθοπούλου, X, Γκόβαρης, Χρ. (2013). Προσχολική Εκπαίδευση και Ρομά μαθητές: διαμορφώνοντας πολιτισμικά σχετική διδασκαλία. Στο Επιστήμες της Αγωγής, σσ. 159-174.
  5. Γκανά Ε, Δασκαγιάννη Χ, Μπόστογλου Κ., (2008), Παιδιά της προσχολικής ηλικίας διαβάζουν κείμενα που συναντούν στον περιβάλλοντα χώρο, Στο Ερευνώντας τον κόσμο του Παιδιού, τεύχ. 8, 25-28.
  6. Gana, E., Stathopoulou, Ch. & Chaviaris, O. (2013). Considering the classroom space: towards a multimodal analysis of the pedagogical discourse. Στο Geller, U.,Giménez, J., Hahn C. & S. Kafoussi (Eds). Ways into Mathematics: A C.I.E.A.E.M. Sourcebook. (in print)
  7. Βαλαή, Φ., Γκανά, Ε., Σταθοπούλου, Χ., Γκόβαρης, Χρ. (2013). «Θέλουν να τα πάρουμε και να χαλάνε»: Μαθητές Ρομά και μη Ρομά Νηπιαγωγείου καλλιεργούν την κριτική επίγνωση ως προς το διαφημιστικό λόγο, (θα συμπεριληφθεί σε συλλογικό τόμο)
  8. Γκανά, Ε., Παπαδοπούλου, Μ., Ποιμενίδου, Μ. (2006). 'Εν αρχή ήν ο λόγος: Ο προφορικός λόγος στα αναλυτικά προγράμματα. Στο Δ. Κακανά, Κ. Μπότσογλου, Ν. Χανιωτάκης, Ε. Καβαλάρη (επιμ.). Η αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: Παιδαγωγική και Διδακτική Διάσταση. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης, 415-423
  9. Γκανά Ε. (2001) «Από την προφορική στη γραπτή επικοινωνία: η περίσταση της αφήγησης». Στο Ανάδυση του Γραμματισμού- Έρευνα και Πρακτική, Π. Παπούλια-Τζελέπη (επιμ.), Καστανιώτη

More information

Go to top