|
Κωδικός |
Υποχρεωτικά |
ΠΜ |
ΕΑ1Υ |
Εισαγωγή στις μαθησιακές δυσκολίες |
4 |
ΕΑ3Υ |
Βασικές αρχές επικοινωνίας και εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων ατόμων |
4 |
ΕΑ8Υ |
Εισαγωγή στο φάσμα του αυτισμού |
4 |
ΠΕ1Υ |
ΤΠΕ στην εκπαίδευση και την ειδική αγωγή |
4 |
|
Ξένη γλώσσα Ι: Αγγλικά-1, Γαλλικά-1, Γερμανικά-1, Ιταλικά-1 |
3,5 |
|
Επιλογής |
|
ΕΑ18Ε |
Εκπαίδευση και αναπηρία |
3,5 |
ΨΓ1Ε |
Εισαγωγή στη γλωσσολογία |
3,5 |
ΨΓ5Ε |
Βιολογικές βάσεις της ανάπτυξης |
3,5 |
ΠΕ2Ε |
Περιβαλλοντική εκπαίδευση |
3,5 |
ΠΕ1Ε |
Εισαγωγή στην Ιστορία και Φιλοσοφία των Επιστημών |
3,5 |
ΠΕ24Ε |
Εικαστικές Τέχνες και Εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΨΓ4Ε |
Η κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη του παιδιού-Νόηση |
3,5 |
ΨΓ32Ε |
Εισαγωγή στην Ψυχολογία |
3,5 |
ΠΕ17Ε |
Ανάπτυξη Μαθηματικών Ικανοτήτων |
3,5 |
2⁰ ΕΞΑΜΗΝΟ |
Κωδικός |
Υποχρεωτικά |
ΠΜ |
ΠΕ2Υ |
Εισαγωγή στην παιδαγωγική επιστήμη |
3,5 |
ΕΑ2Υ |
Εισαγωγή στην εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία όρασης |
4 |
ΕΑ6Υ |
Εισαγωγή στη νοητική αναπηρία |
4 |
ΨΓ2Υ |
Κλινική ψυχολογία: Ψυχολογικά προβλήματα παιδιών |
4 |
ΠΕ3Υ |
Γενικές αρχές οικολογίας |
4 |
ΠΕ3Υ |
Ξένη γλώσσα ΙI: Αγγλικά-2, Γαλλικά-2, Γερμανικά-2, Ιταλικά-2 |
3,5 |
|
Επιλογής |
|
ΕΑ29Ε |
Εκπαιδευτική αξιολόγηση στην ειδική αγωγή και την ενταξιακή εκπαίδευση |
3,5 |
ΕΑ1Ε |
Η γλωσσική ανάπτυξη των κωφών/βαρήκοων παιδιών: Ο ρόλος της έγκαιρης παρέμβασης (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΨΓ2Ε |
Κοινωνιογλωσσικές θεωρήσεις για τη γλώσσα και την διδασκαλία της |
3,5 |
ΠΕ3Ε |
Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία |
3,5 |
ΠΕ5Ε |
Αγωγή υγείας |
3,5 |
ΠΕ4Ε |
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και εφαρμογές |
3,5 |
ΨΓ27Ε |
Γραμματική περιγραφή της ελληνικής γλώσσας |
3,5 |
ΠΕ25Ε |
Θεατροπαιδαγωγική στην Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση |
3,5 |
ΠΕ9Ε |
Διδακτικές προσεγγίσεις μαθηματικών εννοιών |
3,5 |
ΕΑ38Ε |
Εκπαίδευση Χαρισματικών και Ταλαντούχων Παιδιών |
3,5 |
3⁰ ΕΞΑΜΗΝΟ |
Κωδικός |
Υποχρεωτικά |
ΠΜ |
ΨΓ10Υ |
ΕΝΓ 1: Δομή και περιβάλλοντα επικοινωνίας |
4 |
ΠΕ5Υ |
Εισαγωγή στη μεθοδολογία έρευνας |
4 |
ΠΕ4Υ |
Διδασκαλία των Μαθηματικών σε μαθητές με δυσκολίες στα μαθηματικά |
4 |
ΠΕ8Υ |
Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις |
4 |
|
Ξένη Γλώσσα ΙΙΙ: Αγγλικά-3, Γαλλικά-3, Γερμανικά-3, Ιταλικά-3 |
3,5 |
|
Επιλογής |
|
EA8Ε |
Διδακτικές στρατηγικές και ζητήματα αξιολόγησης στην εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία όρασης ή με αναπηρία όρασης και επιπρόσθετες αναπηρίες |
3,5 |
ΕΑ20Ε |
Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/ βαρήκοα παιδιά (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΕΑ11Ε |
Σύγχρονα διδακτικά μοντέλα για μαθητές με αυτισμό |
3,5 |
ΨΓ6Ε |
Ανάπτυξη του Λόγου |
3,5 |
ΨΓ8Ε |
Θεωρίες προσωπικότητας |
3,5 |
ΨΓ15Ε |
Η γνωστική συμπεριφορική θεωρία στην εκπαίδευση – Δεξιότητες μάθησης |
3,5 |
ΠΕ8Ε |
Ηλεκτρονική Μάθηση |
3,5 |
ΠΕ7Ε |
Εφαρμογές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση |
3,5 |
ΨΓ29Ε |
Κοινωνική Ψυχολογία |
3,5 |
ΨΓ13Ε |
Γνωστικές λειτουργίες του παιδιού και του εφήβου |
3,5 |
ΠΕ32Ε |
Κοινωνική Αγωγή και Σχολική Εκπαίδευση |
3,5 |
4⁰ ΕΞΑΜΗΝΟ |
Κωδικός |
Υποχρεωτικά |
ΠΜ |
ΕΑ7Υ |
Συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις |
4 |
ΨΓ4Υ |
Διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος στη γενική και ειδική εκπαίδευση |
4 |
ΨΓ6Υ |
Ψυχοφυσιολογία |
4 |
ΨΓ8Υ |
Εκπαιδευτική ψυχολογία |
4 |
|
Ξένη Γλώσσα ΙV: Αγγλικά-4, Γαλλικά-4, Γερμανικά-4, Ιταλικά-4 |
3,5 |
|
Επιλογής |
|
ΕΑ19Ε |
Προσβάσιμη και διαφοροποιημένη μάθηση σε τυπικά και μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης: Εφαρμογές για κωφά και βαρήκοα άτομα (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΕΑ9Ε |
Η διαφοροποίηση του αναλυτικού προγράμματος στην εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία όρασης |
3,5 |
ΕΑ7Ε |
Ψυχολογική και εκπαιδευτική προσέγγιση της νοητικής αναπηρίας |
3,5 |
ΨΓ21Ε |
ΕΝΓ 2: Συγχρονία και διαχρονία, εμπλεκόμενοι χρήστες και φορείς |
3,5 |
ΨΓ12Ε |
Ψυχοπαθολογία |
3,5 |
ΠΕ10Ε |
Στατιστική-Ποσοτικές μέθοδοι έρευνας (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΠΕ26Ε |
Μουσική Παιδαγωγική στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΠΕ29Ε |
Κοινωνική Παιδαγωγική και εφαρμογές στην εκπαίδευση (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΕΑ39Ε |
Ανάπτυξη και Χρήση Εργαλείων Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή (εργαστηριακό) |
3,5 |
5⁰ ΕΞΑΜΗΝΟ |
Κωδικός |
Υποχρεωτικά |
ΠΜ |
ΨΓ5Υ |
Διδασκαλία του γραπτού λόγου |
4 |
ΠΕ7Υ |
Θεωρία διδασκαλίας |
4 |
ΠΕ6Υ |
Βασικές έννοιες φυσικών επιστημών |
4 |
ΠΑ1 |
Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 1 |
7,5 |
ΠΑ2 |
Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής νηπιαγωγών 1 |
7,5 |
|
Επιλογής |
|
ΕΑ26Ε |
Εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς |
3,5 |
ΕΑ21Ε |
Γνωστικές λειτουργίες και νοητική αναπηρία |
3,5 |
ΕΑ17Ε |
Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΕΑ4Ε |
Μαθησιακές διαταραχές: Νευρο-γνωστικές προσεγγίσεις |
3,5 |
ΨΓ7Ε |
Διδακτική νεοελληνικής γλώσσας ως ξένης |
3,5 |
ΨΓ22Ε |
ΕΝΓ 3: Εφαρμογές της τρισδιάστατης σύνταξης με έμφαση στην εκπαίδευση |
3,5 |
ΠΕ13Ε |
Μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής αγωγής 1 |
3,5 |
ΠΕ12Ε |
Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας |
3,5 |
ΠΕ11Ε |
Πειραματική διδασκαλία φυσικών επιστημών |
3,5 |
ΨΓ31Ε |
Συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση |
3,5 |
ΕΑ40Ε |
Εκπαίδευση Ατόμων με Τυφλοκώφωση |
3,5 |
6⁰ ΕΞΑΜΗΝΟ |
Κωδικός |
Υποχρεωτικά |
ΠΜ |
ΕΑ4Υ |
Κινητικά προβλήματα και συνοδές αναπηρίες |
4 |
ΕΑ5Υ |
Παιδαγωγική της ένταξης |
4 |
ΨΓ9Υ |
Βασικές αρχές Νευροψυχολογίας του παιδιού |
4 |
ΠΑ3 |
Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 2 |
7,5 |
ΠΑ4 |
Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής νηπιαγωγών 2 |
7,5 |
|
Επιλογής |
|
ΕΑ25Ε |
Ερευνητικές εφαρμογές στην ειδική αγωγή (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΕΑ3Ε |
Ψυχολογική Προσέγγιση και Διδασκαλία της κοινωνικής κατανόησης σε παιδιά με αυτισμό |
3,5 |
ΕΑ30Ε |
Διοίκηση της τάξης και διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών |
3,5 |
ΨΓ10Ε |
Φυσιολογία μάθησης και μνήμης |
3,5 |
ΨΓ9Ε |
Πολυγραμματισμοί και εκπαίδευση |
3,5 |
ΠΕ14Ε |
Μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής αγωγής 2 |
3,5 |
ΨΓ23Ε |
ΕΝΓ 4: Δάνειοι και εξειδικευμένοι τύποι ως εργαλεία επικοινωνιακής πρόσβασης |
3,5 |
ΠΕ15Ε |
Αξιολόγηση μαθηματικών ικανοτήτων και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις |
3,5 |
ΠΕ16Ε |
Διδακτική φυσικών επιστημών |
3,5 |
ΕΑ14Ε |
Διδακτικές προσεγγίσεις στις μαθησιακές δυσκολίες |
3,5 |
ΠΕ22Ε |
Συγκριτική παιδαγωγική |
3,5 |
ΕΑ37Ε |
Έγκαιρη εκπαιδευτική παρέμβαση: Μοντέλα και πρακτικές υποστήριξης |
3,5 |
ΨΓ30Ε |
Εκπαιδευτικός και μαθησιακή διαδικασία |
3,5 |
ΠΕ27Ε |
Διαπολιστιμική εκπαίδευση |
3,5 |
ΠΕ33Ε |
Θεωρία διδασκαλίας 2 |
3,5 |
ΨΓ34Ε |
Εκπαιδευτική Νευροεπιστήμη |
2,5 |
ΠΕ31Ε |
Αμοιβόμενη Πρακτική Άσκηση |
2* |
7⁰ ΕΞΑΜΗΝΟ |
Κωδικός |
Υποχρεωτικά |
ΠΜ |
ΠΑ5 |
Πρακτική άσκηση ΣΜΕΑ 1: Σχεδιασμός διδακτικών παρεμβάσεων |
9 |
|
Επιλογής |
|
ΕΑ31Ε |
Κοινωνική ένταξη μαθητών με αναπηρία (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΕΑ12Ε |
Έγκαιρη Ανίχνευση και Παρέμβαση |
3,5 |
ΕΑ13Ε |
Διάσπαση προσοχής/υπερκινητικότητα: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις |
3,5 |
ΕΑ6E |
Μάθηση κοινωνικών και προεπαγγελματικών δεξιοτήτων |
3,5 |
ΨΓ3Ε |
Εργαστήριο κλινικής ψυχολογίας: Συμβουλευτική γονέων και παιδιών |
3,5 |
ΨΓ28Ε |
Σημασιολογία-Πραγματολογία και σχολική επικοινωνία |
3,5 |
ΨΓ33Ε |
Νευροψυχολογική αξιολόγηση του παιδιού |
3,5 |
ΠΕ34Ε |
Στοχαστοκριτική διδασκαλία |
3,5 |
8⁰ ΕΞΑΜΗΝΟ |
Κωδικός |
Υποχρεωτικά |
ΠΜ |
ΠΑ6 |
Πρακτική άσκηση ΣΜΕΑ 2: Ειδικά θέματα προσαρμογών |
9 |
|
Επιλογής |
|
ΕΑ10E |
Αναλυτικά προγράμματα για παιδιά με αυτισμό (εργαστηριακό) |
3,5 |
ΨΓ16Ε |
Παθολογία της Γλώσσας, της Μνήμης και των Επιτελικών Λειτουργιών |
3,5 |
ΨΓ11Ε |
Ψυχογλωσσολογία – Κλινική γλωσσολογία |
3,5 |
ΠΕ18Ε |
Ανάπτυξη εφαρμογών ΤΠΕ για την εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή |
3,5 |
ΠΕ19Ε |
Κοινωνία και περιβάλλον |
3,5 |
ΠΕ20Ε |
Έννοιες φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία |
3,5 |
ΠΕ30Ε |
Εκπαιδευτικές πρακτικές και ανισότητες: Συνεργασία σχολείουοικογένειας – κοινότητας |
3,5 |