Διδασκάλου Ελένη
Διδασκάλου Ελένη
Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Γνωστικό Αντικείμενο: Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες & προβλήματα συμπεριφοράς
Email: edidask@uth.gr
Γραφείο: Συγκρότημα Παπαστράτου, Κτίριο Ρόζα Ιμβριώτη, 2ος όροφος, Νο 5
Τηλέφωνο: 24210-74741
Ώρες Συνεργασίας με τους φοιτητές: Τετάρτη 13.00-15.00 & Πέμπτη 13.00-15.00
Βιογραφικό σημείωμα
Μαθήματα ΠΤΕΑ
- Συναισθηματικές δυσκολίες & Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο: Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις
- Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση Παιδιών με Προβλήματα Συμπεριφοράς
- Διαχείριση Προβλημάτων στη Σχολική Τάξη
- Διάσπαση Προσοχής/Υπερκινητικότητα: Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις
Επιστημονικές εργασίες - Δημοσιεύσεις
Πρόσφατες δημοσιεύσεις
- Didaskalou, E., Roussi-Vergou, C., & Andreou, E. (2015). Greek adolescents’ victimization experiences, reactions, ability to cope and sense of school safety. American Journal of Psychology and Behavioral Sciences, 2(2), 41-51. doi: http://www.openscienceonline.com/journal/archive2?journalId=727
- Vlachou, A., Didaskalou, E., & Kontofryou, M. (2015). Roles, duties and challenges of special/support teachers at secondary education: Implications for promoting inclusive practices. European Journal of Special Needs Education, 30(4), 551-564. Doi: 10.1080/08856257.2015.1060073
- Vlachou, A., Stavroussi, P., & Didaskalou, E. (in press). Special teachers’ educational responses in supporting students with special educational needs (SEN) in the domain of social skills development. International Journal of disability, Development and Education, 63(1). doi: 10.1080/1034912X.2015.1111305
- Didaskalou, E., Stavroussi, P., & Vlachou, A. (2015). Defining, identifying and assessing social and personal skills difficulties of students with special educational needs: The special education teachers’ perspectives. In E. Kourkoutas & A. Hart (Eds.), Innovative Practice and Interventions for Children and Adolescents with Psychosocial Difficulties and Disabilities (pp.295-325). UK: Cambridge Scholars Publishing.