Ερευνητικό έργο
Τίτλος | Επιστημονικός Υπεύθυνος | Φορέας Χρηματοδότησης | Χρονολογία |
Aligning Disability principles with practice in pandemic crisis: redefining the problem(s)- recasting Solution(s) to support disabled students | Αναστασία Βλάχου | ΕΛΙΔΕΚ | 2021-20.. |
Common Spaces for Integration of Roma – CoSpIRom- ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ (5882.19) | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | Γενική Γραμματεία Έρευνας & Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) | 2021-2022 |
Αξιολόγηση των Συναισθηματικών & Συμπεριφορικών Δυσκολιών των Ελλήνων Μαθητών για την Εφαρμογή Προγραμμάτων Πρόληψης σε Επίπεδο-Τάξης | Ελένη Διδασκάλου | Ίδρυμα Ωνάση | 2021-2024/25 |
Greek Diaspora Fellowship Program (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμα των Ηνωμένων Πολιτειών) | Γεωργία Ανδρέου | Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος | 2021-2022 |
SUPPEC: Supporting Public Education Centers’ Educators for Refugee Adaptation | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | ΕΕ-Εrasmus + | 2020-2023 |
AI- TOP: An AI Tool to Predict Engagement and ‘Meltdown’ Events in Students | Σωτηρία Τζιβινίκου | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus +) | 2020-2023 |
Art Attack: Perfomance Art for Gender Equality (PAGE) | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | ΕΕ, Crossing Borders | 2020-2022 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ADD@ME: Ambassadors of Diversity and non-Discrimination @ new Methods in non-formal Education | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme KA2 Programme ) | 2020-2022 |
T-SHIRT -Tools on Supporting the figHt for Issues of gendeR Traditionality and disparities | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | ΕΕ- Εrasmus+ | 2020-2022 |
Developing the competence of students to intergrate students with migrant backrgound (DEVOTE)- 6629 | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | ΕΕ, Erasmus + | 2020-2022 |
DIGITAL Innovation for young Students (6609) | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | ΕΕ, Εrasmus + | 2020-2022 |
Sustainable Codes and Holistic Environment for Minor Migrants in Europe | Γεωργία Ανδρέου | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus+ Programme, KA2, με συντονίστρια χώρα τη Γαλλία) | 2020-2022 |
Προβληματική χρήση του διαδικτύου σε παιδιά εφηβικής ηλικίας: σχέσεις με αισθήματα μοναξιάς και καταθλιπτική συμπτωματολογία | Γιώργος Κλεφτάρας | ΕΛΚΕ ΠΘ | 2020-2021 |
Πρώιμη ανίχνευση του Αυτισμού σε παιδιά 18 μηνών- 4 ετών με τη χρήση του Ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος και των Στελεχιαίων Ακουστικών Προκλητών Δυναμικών | Ιουλία Νησιώτου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2020-2021 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα FOUR-MINUTE BARRIERS: FOSTER THE INCLUSION OF VISUALLY IMPAIRED YOUNGSTERS THROUGH SPORT METHODOLOGIES AND SPORT ACTIVITIES | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme) | 2020-2021 |
Becoming Aware of Disability: Developing a Cirriculum Based on Cognitive Evolution in | Σωτηρία Τζιβινίκου | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus +) | 2019-2022 |
FRIEND-SHIP: Improving students’ social participation in primary and secondary schools across Europe https://friendship.univie.ac.at/ | Ηλίας Αβραμίδης | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus +) | 2019-2022 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Promoting Effective Communication for Individuals with a Vision Impairment and Multiple Disabilities” (PrECIVIM). Project Agreement Number 2017-1-EL01-KA201-036289 | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme KA2 Programme ) | 2019-2022 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Early Intervention Services for Families with Children with Vision Impairment and Additional Disabilities” (ErISFaVIA). Project Agreement Number 2019-1-EL01-KA201-062886 | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme KA2 Programme ) | 2019-2022 |
PATHWAYS: Participation To Healthy Workplaces And inclusive Strategies in the Work Sector – Εθνική Συμμετοχή 2018 | Αναστασία Βλάχου | ΓΓΕΤ | 2019-2021 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Visually Impaired youth with Vested Autonomy –Social inclusion via social entrepreneurship (VIVA)”. Χρηματοδοτούμενο από την , 2019-2021). Χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση με συντονίστρια χώρα τη Βουλγαρία | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme, KA2) | 2019-2021 |
3DP TEACHER – implementation of 3D Printing | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | ΕΕ, Errasmus + | 2019-2021 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Towards a Multisensory and Inclusive Museum for Individuals with Sensory Disabilities” (ToMiMEUs) | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme, KA2, 2019-2021) με συντονίστρια χώρα τη Ρουμανία | 2019-2021 |
Mainstream for the Empowerment of Disabled People in an Inclusive Approach (MEDIA) | Γεωργία Ανδρέου | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus+ Programme, KA2, με συντονίστρια χώρα τη Γαλλία) | 2019-2021 |
MMEHR: Multidimensional and Multicultural Expertise of Human Resources Professionals | Σωτηρία Τζιβινίκου | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus +) | 2019-2021 |
Η σχέση της κοινωνικής υποστήριξης στην εκδήλωση κοινωνικής δυσαρέσκειας & καταθλιπτικής συμπτωματολογίας σε παιδιά σχολικής ηλικίας | Γιώργος Κλεφτάρας | ΕΛΚΕ ΠΘ | 2019-2020 |
Αξιολόγηση των δυνατών στοιχείων του χαρακτήρα σε πρόσωπα με αναπτυξιακή αναπηρία (ΚΑΤΑΝΟΜΗ 2019)» (Κωδικός Έργου: 5600.03.04.04.04) | Παναγιώτα Σταυρούση | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2019-2020 |
Pedagogical Approaches for Enhanced Social Inclusion in the Classroom (PAESIC) (αριθ έργου5839) | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | ΕΕ, Εrasmus + | 2018-2020 |
Common Spaces for Integration of Roma – CoSpIRom (5882) | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | EE- RIGHTS, EQUALITY AND CITIZENSHIP | 2018-2020 |
Ανάπτυξη συστοιχίας εργαλείων αξιολόγησης της Γραφής, με βάση το πρόγραμμα σπουδών και προσανατολισμένου στην υποστήριξη με στρατηγικές μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες 1ης και 2ης σχολικής ηλικίας | Σωτηρία Τζιβινίκου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2018-2019 |
Διερεύνηση της θεωρίας της αλληλεπίδρασης (interaction theory) μέσω της εφαρμογής προσαρμοσμένου αξιολογικού υλικού αναγνωστικής κατανόησης για μαθητές με και χωρίς ειδική διαταραχή της ανάγνωσης στην ξενόγλωσση εκπαίδευση | Γεωργία Ανδρέου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2018-2019 |
PATHWAYS: Participation To Healthy Workplaces And inclusive Strategies in the Work Sector_ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ_2016-2017 | Αναστασία Βλάχου | ΓΓΕΤ | 2017-2019 |
Διερεύνηση της διαγλωσσικής μεταφοράς δεξιοτήτων από τη δεύτερη\ξένη γλώσσα στην πρώτη μέσα από πρόγραμμα παρέμβασης στην δεύτερη γλώσσα | Γεωργία Ανδρέου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2016-2017 |
Καταγραφή των σωματομετρικών στοιχείων των νηπίων και παιδιών με Εγκεφαλική Παράλυση στην Ελλάδα και σύγκριση αυτών με τις αντίστοιχες καμπύλες ανάπτυξης για παιδιά με Εγκεφαλική Παράλυση στην Αμερική | Ιουλία Νησιώτου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2016-2017 |
PATHWAYS: Participation To Healthy Workplaces And inclusive Strategies in the Work Sector_ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ | Αναστασία Βλάχου | ΓΓΕΤ | 2016 –2017 |
PATHWAYS: Participation To Healthy Workplaces And inclusive Strategies in the Work Sector | Αναστασία Βλάχου | Ευρωπαϊκή Ένωση | 2015-2018 |
CUIDAR: Cultures of Disaster and Resilience among children and young people | Μάγδα Νικολαραΐζη | Horizon 2020 | 2015-2018 |
Στάθμιση εργαλείου αξιολόγησης κοινωνικών δεξιοτήτων –δεξιοτήτων ζωής για παιδιά και εφήβους με αναπηρία | Αναστασία Βλάχου | Επιτροπή ερευνών ΠΘ | 2015-2017 |
Χρήση μουσικοθεραπείας για την ανάπτυξη του λόγου και της διυποκειμενικότητας παιδιών με αυτισμό: Μοντέλο παρέμβασης με έμφαση στην οικογένεια | Γεωργία Ανδρέου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2015-2016 |
Διερεύνηση της πλευρίωσης και των κινητικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές. | Φίλιππος Βλάχος | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2015-2016 |
Θερινό Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού για αλλοδαπούς υποτρόφους του ΙΚΥ | Γεωργία Ανδρέου | Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων | 2015-2015 |
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Bridging the Gap between Museums and Individuals with Visual Impairments” (BαGMIVI). Project Agreement Number 2014-1-EL01-KA200-001631 | Βασίλης Αργυρόπουλος | Ευρωπαϊκή Ένωση (Erasmus + Programme KA2 Programme ) | 2014-2017 |
Επιμορφωτικό πρόγραμμα «Η πρόσβαση ατόμων με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων», στο πλαίσιο της πρόσκλησης 144 «Πρόγραμμα Επικαιροποίησης Γνώσεων Αποφοίτων ΑΕΙ» | Βασίλης Αργυρόπουλος | ΥΠΔΒΜΘ και την Ευρωπαϊκή Ένωση | 2014-2015 |
Διερεύνηση της συνοσηρότητας μεταξύ των αναπτυξιακών διαταραχών και των διαταραχών της μάθησης | Ιουλία Νησιώτου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2013-2014 |
Μ3EaL_Migration, Multiculturalism, Mathematics Education and Language | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Πρόγραμμα Comenius | 2012-2015 |
Γραμματισμός στο braille και προτίμηση χεριού στα άτομα με σοβαρά προβλήματα όρασης | Βασίλης Αργυρόπουλος | Γενική Γραμματεία Έρευνας & Τεχνολογίας, Πρόγραμμα ΑΡΙΣΤΕΙΑ | 2012-2015 |
Ερευνητικό πρόγραμμα «Γραμματισμός στο braille και προτίμηση χεριού στα άτομα με σοβαρά προβλήματα όρασης» (HaBLISVI) | Βασίλης Αργυρόπουλος | ΥΠΔΒΜΘ – στο πλαίσιο της πράξης «ΑΡΙΣΤΕΙΑ» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ και από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας | 2012-2015 |
Διερεύνηση συνθηκών φοίτησης και εμπειριών ακαδημαϊκής και κοινωνικής συμμετοχής των κωφών/βαρήκοων ατόμων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση | Μάγδα Νικολαραΐζη | Επιτροπή Ερευνών | 2012-2014 |
Καθολικός σχεδιασμός για τον Οδηγό Σπουδών ΠΤΕΑ: Προσαρμογή/ μεταγραφή του Οδηγού Σπουδών με τη μέθοδο ‘κείμενο για όλους/easy-to-read’, στα πλαίσια της βελτίωσης της προσβασιμότητας των φοιτητών, με αναγνωστικές δυσκολίες, ποικίλης αιτιολογίας, στη γραπτή και διαδικτυακή πληροφορία σχετικά με τις σπουδές τους | Σωτηρία Τζιβινίκου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Αναζήτηση, συγκέντρωση, επεξεργασία και αποθήκευση σε Βάση Δεδομένων Ελληνικής και Διεθνούς Βιβλιογραφίας της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών η οποία αναφέρεται στην διδασκαλία και μάθηση ατόμων με ειδικές ανάγκες | Διονύσης Βαβουγυιός | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Μελέτη της επίδρασης του παρεμβατικού προγράμματος “TacklingTeenageTraining” στη ψυχοσεξουαλική και κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη εφήβων με αυτισμό | Σοφία Μαυροπούλου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Υποκειμενική αντίληψη του χρόνου (παρελθόν, παρόν, μέλλον) και καταθλιπτική συμπτωματολογία σε άτομα με σωματικές δυσλειτουργίες | Γιώργος Κλεφτάρας | ΕΛΚΕ ΠΘ | 2012-2014 |
Ομάδα Δράσης Εκπαιδευτικών “Μαθαίνω έξυπνα”: Ενδυνάμωση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα δεξιοτήτων μάθησης | Ειρήνη Δερμιτζάκη | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2012-2014 |
Herbal.Mednet – Enhancing Vocational Education and Training of innovative Farming Trainers/Advisors in the area of Herbal, Medicinal and Aromatic Plants | Χαράλαμπος Καραγιαννίδης | Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Πρόγραμμα Leonardo da Vinci | 2012-2014 |
Ενταξιακή εκπαίδευση –πρακτικές υποστήριξης στο σχολείο και την οικογένεια | Αναστασία Βλάχου | Επιτροπή ερευνών ΠΘ | 2012-2012 |
Διαστάσεις της προσαρμοστικής συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων με σύνδρομο Down | Παναγιώτα Σταυρούση | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2011-2014 |
Εφαρμογή δράσεων για την ανάπτυξη πρότυπου δικτύου υπηρεσιών υποστήριξης παιδιών με αναπηρία που φοιτούν σε ειδικά σχολεία και ζουν στο ορφανοτροφείο του Βόλου | Αναστασία Βλάχου | Επιτροπή Ερευνών Π.Θ | 2011-2014 |
Αυτο-ρυμιζόμενη μάθηση και μαθηματικά στη σχολική τάξη: Ο λόγος (discourse) των δασκάλων και η πρακτική δασκάλων και μαθητών στην τάξη. | Χαρίκλεια Σταθοπούλου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2011-2013 |
Ο ρόλος της επικοινωνίας μέσω διαδικτύου, με τη χρήση υπολογιστή, στη διαδικασία κοινωνικής αλληλεπίδρασης και ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων | Γιώργος Κλεφτάρας | ΕΣΠΑ | 2010-2015 |
Η πρόσβαση των φοιτητών με ειδικές ανάγκες στο φυσικό και μαθησιακό περιβάλλον του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας | Μάγδα Νικολαραΐζη | Ανταγωνιστικό -Στοχευμένες δράσεις του ΠΘ | 2010-2013 |
Συγκριτική αξιολόγηση παρεμβατικών προγραμμάτων για την προώθηση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών διεργασιών ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό νηπιαγωγείο | Αναστασία Βλάχου | ΕΠΕΔΒΜ-ΕΣΠΑ | 2010-2013 |
Διερεύνηση βασικών αρχών λειτουργίας εκπαιδευτικών λογισμικών για μαθητές με σοβαρά προβλήματα όρασης: Αξιολόγηση απο μαθητές και εκπαιδευτικούς | Βασίλης Αργυρόπουλος | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2010-2011 |
Μελέτη της πλευρίωσης και των λεκτικών δεξιοτήτων σε άτομα με γενετικά σύνδρομα που συνδέονται με τη νοητική καθυστέρηση. | Φίλιππος Βλάχος | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2010-2011 |
Ποιοτική έρευνα ζευγών διδύμων βρεφών, ηλικίας 4-9 μηνών, ως προς τη γλωσσική τους ανάπτυξη | Ιουλία Νησιώτου | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2009-2011 |
Χρηματοδότηση ερευνητικών δραστηριοτήτων: Λύση προβλημάτων κοινωνικού τύπου από παιδιά με νοητική καθυστέρηση» (Κωδικός Έργου: 3752) | Παναγιώτα Σταυρούση | Επιτροπή Ερευνών ΠΘ | 2008-2009 |