Διδασκάλου Ελένη

Διδασκάλου Ελένη

Διδασκάλου Ελένη

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Γνωστικό Αντικείμενο: Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες & προβλήματα συμπεριφοράς

Email: edidask@uth.gr

Γραφείο: Συγκρότημα Παπαστράτου, Κτίριο Ρόζα Ιμβριώτη, 2ος όροφος, Νο 5

Τηλέφωνο: 24210-74741

Ώρες Συνεργασίας με τους φοιτητές:  Τετάρτη  13.00-15.00 &  Πέμπτη  13.00-15.00

Βιογραφικό σημείωμα

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Συναισθηματικές δυσκολίες & Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο: Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις
  • Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση Παιδιών με Προβλήματα Συμπεριφοράς
  • Διαχείριση Προβλημάτων στη Σχολική Τάξη
  • Διάσπαση Προσοχής/Υπερκινητικότητα: Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις

Επιστημονικές εργασίες - Δημοσιεύσεις

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  1. Didaskalou, E., Roussi-Vergou, C., & Andreou, E. (2015). Greek adolescents’ victimization experiences, reactions, ability to cope and sense of school safety. American Journal of Psychology and Behavioral Sciences, 2(2), 41-51. doi: http://www.openscienceonline.com/journal/archive2?journalId=727
  2. Vlachou, A., Didaskalou, E., & Kontofryou, M. (2015). Roles, duties and challenges of special/support teachers at secondary education: Implications for promoting inclusive practices. European Journal of Special Needs Education, 30(4), 551-564. Doi: 10.1080/08856257.2015.1060073
  3. Vlachou, A., Stavroussi, P., & Didaskalou, E. (in press). Special teachers’ educational responses in supporting students with special educational needs (SEN) in the domain of social skills development. International Journal of disability, Development and Education, 63(1). doi: 10.1080/1034912X.2015.1111305
  4. Didaskalou, E., Stavroussi, P., & Vlachou, A. (2015). Defining, identifying and assessing social and personal skills difficulties of students with special educational needs: The special education teachers’ perspectives. In E. Kourkoutas & A. Hart (Eds.), Innovative Practice and Interventions for Children and Adolescents with Psychosocial Difficulties and Disabilities (pp.295-325). UK: Cambridge Scholars Publishing.
Scroll to Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο