see uth banner

μενού

Εξεταστέα ύλη του μαθήματος «Εκπαιδευτική αξιολόγηση στην ειδική αγωγή και την ενταξιακή εκπαίδευση» (Κωδ. ΕΑ29Ε)

Α. Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος, αφορά στο παρακάτω σύγγραμμα:

  • Αγαλιώτης, Ι. (2011). Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής: Το Αξιολογικό Σύστημα Μαθησιακών Αναγκών. Αθήνα: Eκδόσεις Γρηγόρη.

Εκτός εξεταστέας ύλης είναι τα εξής κεφάλαια/σελίδες:

  1. Το 6ο Κεφάλαιο (από σελ. 285 έως σελ. 354).
  2. Το 9ο Κεφάλαιο (από σελ. 415 έως σελ. 432).
  3. Οι σελίδες 7 έως 12.

Β. Στην εξεταστέα ύλη του μαθήματος συμπεριλαμβάνονται και οι παρακάτω βιβλιογραφικές πηγές με ελεύθερη διαδικτυακή πρόσβαση:

 

  • Αγαλιώτης, Ι., & Όμπασης, Ν. (2015). Αξιολόγηση κοινωνικο-συναισθηματικών παραμέτρων μάθησης και προσαρμογής παιδιών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με την τεχνική Q-sort. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2015, 1041-1051. Διαθέσιμο στο: http://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/edusc/article/viewFile/264/229

 

 

 

 

  • Τέλη, Α. (2010). Λειτουργική αξιολόγηση συμπεριφοράς & θετική στήριξη: μία έρευνα δράσης στο γενικό πρωτοβάθμιο σχολείο. Κεφάλαιο 2, σελ. 23-38 του αρχείου .pdf.

Διαθέσιμο στο: https://dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/13997/2/Λειτουργική%20Αξιολόγηση%20Συμπεριφοράς%20-%20Θετική%20στήριξη.pdf

Ο Διδάσκων

Σταυρόπουλος Βασίλειος

Οδηγός Σπουδών

Aποτυπώνει την ταυτότητα του Τμήματος και σας παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκονται, για τα εργαστήρια, τις πρακτικές ασκήσεις και τις εξειδικεύσεις καθώς και για φοιτητικά θέματα...

Go to top