see uth banner

μενού
Ονοματεπώνυμο Επιβλέπων Τίτλος
Βαϊούλη Ποθεινή Ανδρέου Γεωργία Χρήση Μουσικοθεραπείας για την ανάπτυξη λόγου και διυποκειμενικότητας παιδιών με αυτισμό: Μοντέλο παρέμβασης με έμφαση στην οικογένεια
Βλάχου Μαρία  Μπότσογλου Καφένια Υπαίθριος σχολικός χώρος και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις: πρόληψη αναδυόμενων μορφών εκφοβιστικής συμπεριφοράς και θυματοποίησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
Κανάρη Χαρίκλεια  Αργυρόπουλος Βασίλειος Διερεύνηση των παραμέτρων της μουσειακής εμπειρίας νέων με αναπηρία όρασης: εκπαιδευτικές εφαρμογές και ζητήματα κοινωνικής ένταξης
Λάππα Χριστίνα Παρασκευόπουλος Στέφανος Ανάπτυξη Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων με στόχο την εκπαίδευση κοινωνικών δεξιοτήτων και τον προεπαγγελματικό προσανατολισμό των Ατόμων με βαριά αναπηρία
Παπαδημητρίου Βασίλειος Αργυρόπουλος Βασίλειος Η επίδραση του μήκους της λέξης στην ακρίβεια ανάγνωσης μέσω του κώδικα braille
Παπαλεξόπουλος Παναγιώτης Βαβουγυιός Διονύσιος Μετα-ανάλυση δημοσιευμένων ερευνών για τη διδακτική των φυσικών επιστημών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
Τσιχουρίδης Χαρίλαος Βαβουγυιός Διονύσιος Ολιστική προσέγγιση της Πειραματικής Διδασκαλίας της Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ιδιαίτερη έμφαση στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Σύγχρονες τάσεις
Φραγγογιάννη Μαρία-Ευτέρπη Νικολαραΐζη Μαγδαληνή Ο ρόλος της συνηγορίας του εαυτού στην ακαδημαϊκή πρόσβαση φοιτητών µε αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: ένα πρόγραμμα παρέμβασης

Ενημέρωση: Οκτώβριος 2016

Go to top