see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Ακαδημαϊκή Βαθμίδα: Επίκουρη Καθηγήτρια

Γνωστικό Αντικείμενο: Μαθησιακές Δυσκολίες - Διδακτικές Προσεγγίσεις

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Τηλ: 24210-74884

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

Τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα εστιάζονται στις μαθησιακές δυσκολίες και κινούνται γύρω από δύο άξονες.
Α. Τις Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, και ιδιαίτερα θέματα σχετικά με την ανίχνευση, αξιολόγηση και διάγνωση, των μαθησιακών δυσκολιών με βάση τις προσεγγίσεις του κριτηρίου της απόκλισης και του κριτηρίου της ανταπόκρισης στη διδασκαλία και παρέμβαση.
Β. Τις παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις για την υποστήριξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, με έμφαση στις στρατηγικές και σε εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης και υποστήριξης όπως η προσέγγιση του καθολικού σχεδιασμού. Η επαγγελματική ανάπτυξη των ειδικών παιδαγωγών αποτελεί επίσης ένα από τα κύρια ερευνητικά μου ενδιαφέροντα.


Μαθήματα ΠΤΕΑ
• Εισαγωγή στις Μαθησιακές Δυσκολίες (1ο εξάμηνο)
• Διδακτικές προσεγγίσεις στις Μαθησιακές Δυσκολίες (4ο εξάμηνο)
• Πρακτική Άσκηση ΣΜΕΑ Ι: Σχεδιασμός διδακτικών παρεμβάσεων (7ο εξάμηνο)
• Πρακτική Άσκηση ΣΜΕΑ ΙΙ: Ειδικά θέματα προσαρμογών (8ο εξάμηνο)

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές
  Πέμπτη 11.00-13.00


Επιλεγμένες δημοσιεύσεις
1. Τζιβινίκου, Σ., (2015). Μαθησιακές δυσκολίες - διδακτικές παρεμβάσεις. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/5332.
2. Tzivinikou, S. (2015). The impact of an in-service training program on the self-efficacy of special and general education teachers. Problems of education in the 21st century, 64, 95-107.
3. Tzivinikou, S., Papoutsaki, K. (2015). Studying teaching methods, strategies and best practices for young children with special educational needs. Early Child Development and Care, DOI:10.1080/03004430.2015.1071101.
4. Tzivinikou, S. (2015). Collaboration between general and special education teachers: Developing co-teaching skills in heterogeneous classes. Problems of education in the 21st century, 64, 108-119.
5. Tzivinikou, S. (2014).Universal design for learning-Application in higher education: A Greek paradigm, Problems of Education in the 21st Century, 60(60): 156–166.
6. Barbas G., Birbili M., Stagiopoulos P., Tzivinikou S. (2006). A pilot study of factors affecting the process of integration in Greek nursery schools. European Journal of Special Needs Education, 21 (2), 217–226.
7. Tzivinikou S. (2004). Strengths and Weaknesses of Screening Reading Difficulties. Electronic Journal of Research in Educational Psychology. 2(2), pp. 59-74. (Διαθέσιμο http://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/english/).

 

Go to top