see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Επίκουρη Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο: Νοητική Καθυστέρηση: Ψυχολογική Προσέγγιση και Εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Τηλ: 24210-74708

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Γνωστική και κοινωνική ανάπτυξη ατόμων με νοητική καθυστέρηση
  • Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης
  • Νοητική καθυστέρηση και ανάπτυξη της γλώσσας – ανάπτυξη κοινωνικο-γνωστικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων που συνδέονται με τον αυτο-προσδιορισμό
  • Υποστήριξη και εκπαίδευση των ατόμων με νοητική καθυστέρηση – μετάβαση από το σχολείο στην ενήλικη ζωή και στην εργασία

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Νοητική Καθυστέρηση
  • Ψυχολογική και εκπαιδευτική προσέγγιση της νοητικής καθυστέρησης
  • Γνωστικές λειτουργίες και νοητική καθυστέρηση
  • Μάθηση κοινωνικών και προεπαγγελματικών δεξιοτήτων

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές 

ΔΕΥΤΕΡΑ: 16.30-18.00
ΤΕΤΑΡΤΗ: 13.00-14.30
κι επίσης μετά από συνεννόηση μέσω email

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  1. Stavroussi, P., Vlachos, F., & Pisina, A. (Accepted for publication). An examination of language and nonverbal abilities in twins with Apert syndrome. International Journal on Disability and Human Development.
  2. Vlachou, A., Stavroussi, P., & Didaskalou, E. (Accepted for publication). Special teachers' educational responses in supporting students with special educational needs (SEN) in the domain of social skills development. International Journal of Disability, Development and Education.
  3. Stavroussi, P., Andreou, G., & Karagiannopoulou, D. (Accepted for publication). Verbal fluency and verbal short-term memory in adults with Down syndrome and unspecified intellectual disability. International Journal of Disability, Development and Education.
  4. Dermitzaki, I., Stavroussi, P., Vavougios, D., & Kotsis, K. (2013). Adaptation of the Students' Motivation Towards Science Learning (SMTSL) questionnaire in the Greek language. European Journal of Psychology of Education, 28, 747-766.
  5. Didaskalou, E., Stavroussi, P., & Vlachou, A. (2015). Defining, identifying and assessing social and personal skills difficulties of students with special educational needs: The special education teachers' perspectives. In E. Kourkoutas & A. Hart (Eds.), Innovative practice and interventions for children and adolescents with psychosocial difficulties and disabilities (pp. 295-325). UK: Cambridge Scholars Publishing.
  6. Σταυρούση, Π. (2014). Ανάπτυξη της γλώσσας και νοητική καθυστέρηση: Η περίπτωση του συνδρόμου Down. Στο Γ. Ανδρέου (Επιμ.), Γλώσσα και ειδική αγωγή: Ψυχογλωσσική προσέγγιση (σ. 17-41). Θεσσαλονίκη: εκδόσεις Γιαχούδη.
Go to top