see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

 stavrousi

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Επίκουρη Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο: Νοητική Καθυστέρηση: Ψυχολογική Προσέγγιση και Εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Τηλ: 24210-74708

 Γραφείο: Νέο κτίριο, 2ος όροφος, Νο 11

 Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Γνωστική και κοινωνική ανάπτυξη ατόμων με νοητική καθυστέρηση
  • Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης
  • Νοητική καθυστέρηση και ανάπτυξη της γλώσσας – ανάπτυξη κοινωνικο-γνωστικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων που συνδέονται με τον αυτο-προσδιορισμό
  • Υποστήριξη και εκπαίδευση των ατόμων με νοητική καθυστέρηση – μετάβαση από το σχολείο στην ενήλικη ζωή και στην εργασία

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Εισαγωγή στη Νοητική Καθυστέρηση
  • Ψυχολογική και εκπαιδευτική προσέγγιση της νοητικής καθυστέρησης
  • Γνωστικές λειτουργίες και νοητική καθυστέρηση
  • Μάθηση κοινωνικών και προεπαγγελματικών δεξιοτήτων

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές 

  • Δευτέρα 18:00 - 20:00
  • Πέμπτη  13:00 - 15:00
    κι επίσης κάθε μέρα μετά από συνεννόηση μέσω e-mail

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Stavroussi, P., Didaskalou, E., & Green, G. J. (2020). Are Teachers’ Democratic Beliefs about Classroom Life Associated with Their Perceptions of Inclusive Education? International Journal of Disability, Development and Education, DOI:10.1080/1034912X.2020.1716961
  • Stavroussi, P. & Karagiannidis, C. (2019). Assisting Students with Intellectual Disability Through Technology. In Tatnall A. (Ed.) Encyclopedia of Education and Information Technologies. Springer, Cham.
  • Vlachou, A., Stavroussi, P., Roka, O., Vasilou, E., Papadimitriou, D., Scaratti, C., Kadyrbaeva, A., Fheodoroff, K., Brecelj, V., Svestkova, O., Tobiasz-Adamczyk, B., Finnvold, J. E., Gruber, S., & Leonardi, M. (2018). Policy Guidelines for Effective Inclusion and Reintegration of People with Chronic Diseases in the Workplace: National and European Perspectives. International journal of environmental research and public health, 15(3), (article number 493).
  • Stavroussi, P., Vlachos, F., & Pisina, A. (2016). An examination of language and nonverbal abilities in twins with Apert syndrome. International Journal on Disability and Human Development, 15(1), 63-68.
  • Vlachou, A., & Stavroussi, P. (2016). Promoting social inclusion: a structured intervention for enhancing interpersonal problem‐solving skills in children with mild intellectual disabilities. Support for Learning, 31(1), 27-45.
  • Stavroussi, P., Andreou, G., & Karagiannopoulou, D. (2016). Verbal Fluency and Verbal Short-Term Memory in Adults with Down Syndrome and Unspecified Intellectual Disability. International Journal of Disability, Development and Education, 63(1), 122-139.

UTH Logo 30years GR20xronia ptea

Εγχειρίδιο μετάβασης

Μετάβαση μαθητών με αναπηρία από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόγραμμα μετάβασης: βήματα και δράσεις

Go to top