see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο: Ειδική Αγωγή - Αγωγή Κωφών

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74751

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση
  • Αγωγή κωφών και βαρήκοων μαθητών
  • Πρόσβαση-προσβασιμότητα
  • Ενταξιακή εκπαίδευση
  • Ατομα με αναπηρίες
  • Διαφοροποιημένη διδασκαλία

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Εισαγωγή στη βαρηκοΐα-κώφωση
  • Η γλωσσική ανάπτυξη του κωφού παιδιού
  • Γραμματισμός και κωφό παιδί
  • Ο ρόλος της αξιολόγησης και της διαφοροποίησης στην πρόσβαση των κωφών παιδιών στο αναλυτικό πρόγραμμα
  • Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή (μεταπτυχιακό)

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές

  • Δευτέρα 1400-1500
  • Τρίτη 1100-1200
  • Κάθε ημέρα μετά από συνεννόηση

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Nikolaraizi, M. Karagianni, K. & Filippatou, D. (2013). The role of peer tutoring for students with and without disabilities in higher education. Proceedings of the fifth Annual International Conference on Education and New Learning Technologies (pp.6328-6334). Barcelona, Spain.
  • Nikolaraizi, M., Vekiri, I., & Easterbrooks, S. (2013). Investigating deaf students’ use of visual multimedia resources in reading comprehension. American Annals of the Deaf, 157, 458-473.
  • Nikolaraizi, M. & Theofanous, M. (2012). The strategical use of concept maps in reading comprehension of students who are deaf. In A. Cañas, J. Novak & J. Vanhear (Eds.), Proceedings of the Fifth International Conference on Concept Mapping (pp. 406-413). Malta: University of Malta.
  • Strogilos, V., Nikolaraizi, M. & Tragoulia, E. (2012). Experiences among beginning special education teachers in general education settings: the influence of school culture. European Journal of Special Needs Education, 27, 285-199.
  • Argyropoulos, V. & Nikolaraizi, M. (2009). Developing Inclusive Practices through Collaborative Action Research. European Journal of Special Needs Education, 24, 139-153

Περισσότερες πληροφορίες

Η κα Νικολαραΐζη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ειδικής αγωγής-αγωγής κωφών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο οποίο υπηρετεί από τον Σεπτέμβριο του 2002. Επίσης, από το 2012 είναι επιστημονική υπεύθυνη της ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ της υπηρεσίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που έχει ως στόχο την υποστήριξη των φοιτητών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ήταν επιστημονική υπεύθυνη και έχει συμμετάσχει ως μέλος ομάδας σε μια σειρά από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα στον τομέα της ειδικής αγωγής, της εκπαίδευσης των κωφών και βαρήκοων ατόμων και σε θέματα προσβασιμότητας. Έχει δημοσιεύσει περισσότερα από (40) άρθρα με τετρακόσιες (125) γνωστές ετεροαναφορές (citations).

Είναι κάτοχος του Πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ (1992), Diploma in Special Education (education of the deaf), University of Birmingham (1994), Postgraduate Certificate in Research methods (1997), PhD in education, University of Birmingham (1997).

Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην πρόσβαση των ατόμων με αναπηρίες, στην εκπαίδευση των κωφών και βαρήκοων μαθητών, στη διαφοροποιημένη διδασκαλία για άτομα με ειδικέ εκπαιδευτικές ανάγκες και σε θέματα προσβασιμότητας.

Go to top