see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

magda 

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο: Ειδική Αγωγή - Αγωγή Κωφών

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74751

 

Βιογραφικό σημείωμα


Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Ειδική και ενταξιακή εκπαίδευση ατόμων με αναπηρίες και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικότερα ατόμων κωφών ή βαρήκοων.
  • Πρόσβαση στη τυπική και μη τυπική εκπαίδευση και ειδικότερα στη μουσειακή εκπαίδευση για άτομα με αισθητηριακές αναπηρίες με έμφαση σε άτομα κωφά ή βαρήκοα.
  • Διδασκαλία της ανάγνωσης σε κωφά ή βαρήκοα άτομα
  • Διαφοροποιημένη διδασκαλία για κωφά ή βαρήκοα άτομα

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Βασικές αρχές επικοινωνίας και εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων ατόμων (προπτυχιακό)
  • Η γλωσσική ανάπτυξη των κωφών/βαρήκοων παιδιών: Ο ρόλος της έγκαιρης παρέμβασης (προπτυχιακό)
  • Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδιά (προπτυχιακό)
  • Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Εφαρμογές στην εκπαίδευση των κωφών και βαρήκοων ατόμων (προπτυχιακό)
  • Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή (μεταπτυχιακό)

 Ώρες συνεργασίας με φοιτητές

  • Τρίτη 12:00 - 13:00
  • Πέμπτη 9:00 – 10:00

Κάθε ημέρα μετά από συνεννόηση

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Stinson, M. & Nikolaraizi, M. (in press). Assisting people who are deaf or hard of hearing through technology. In A. Tatnall (Ed) Encyclopedia of Education and Information Technologies. Heidelberg: Springer Nature.
  • Nikolaraizi, M., Kanari, C., & Marschark, M. (in press).  Tickets for the inclusive museum: Accessible opportunities for non-formal learning by deaf and hard-of-hearing individuals. In M. Marschark & H. Knoors (Eds.), The Oxford Handbook of Deaf Studies in Learning and Cognition. New York, NY: Oxford University Press.
  • Nikolaraizi, M., Kofidou, C. & Hyde, M. (2019). The role of self-advocacy in academic access for students who are deaf or hard of hearing in higher education. In S.Halder & V.Argyropoulos (Eds), Inclusion, Equity and access for individuals with disabilities (pp.383-408). Palgrave Macmillan, Singapore
  • Argyropoulos, V., Nikolaraizi, M., Kanari, C., Chamonikolaou, S., Plati, M., Markou, E., & Leotsakou, B. (2017). Bridging theory and practice in developing inclusive practices in museum: The Greek case. Proceedings of the 9th ICEVI “empowered by dialogue” (pp. 40-41). Bruges, Belgium.
  • Nikolaraizi, M., Chamonikolaou, S., Argyropoulos, V., & Kanari, C. (2017). Investigating risk perception and disaster management through perspectives of children with and without visual disability. Proceedings of the 9th ICEVI “empowered by dialogue” (pp. 69-70). Bruges, Belgium.

Περισσότερες πληροφορίες

Η κα Νικολαραΐζη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ειδικής αγωγής-αγωγής κωφών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο οποίο υπηρετεί από τον Σεπτέμβριο του 2002. Επίσης, από το 2012 είναι επιστημονική υπεύθυνη της ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ της υπηρεσίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που έχει ως στόχο την υποστήριξη των φοιτητών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ήταν επιστημονική υπεύθυνη και έχει συμμετάσχει ως μέλος ομάδας σε μια σειρά από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα στον τομέα της ειδικής αγωγής, της εκπαίδευσης των κωφών και βαρήκοων ατόμων και σε θέματα προσβασιμότητας. Έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 40 άρθρα σε διεθνή περιοδικά και πρακτικά διεθνώς συνεδρίων και έχει 500 ετεροαναφορές (citations).

Είναι κάτοχος του Πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ (1992), Diploma in Special Education (education of the deaf), University of Birmingham (1994), Postgraduate Certificate in Research methods (1997), PhD in education, University of Birmingham (1997).

Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην επικοινωνιακή και μαθησιακή πρόσβαση και εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρίες στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση με έμφαση σε άτομα που είναι κωφά ή βαρήκοα.

 

 

UTH Logo 30years GR20xronia ptea

Εγχειρίδιο μετάβασης

Μετάβαση μαθητών με αναπηρία από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόγραμμα μετάβασης: βήματα και δράσεις

Go to top