see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Επίκουρη Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο: Επιδράσεις των Γενετικών & Περιγενετικών Παραγόντων στην Ανάπτυξη του Παιδιού

Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74839

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Ανάπτυξη του Παιδιού
  • Γενετική του Ανθρώπου
  • Γενετικά σύνδρομα
  • Αναπτυξιακές διαταραχές
  • Διαταραχές της κινητικότητας
  • Άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  • Ανίχνευση και παρέμβαση στις Αναπτυξιακές διαταραχές
  • Διεπιστημονική παρέμβαση
  • Πλαστικότητα εγκεφάλου
  • Αγωγή Υγείας

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Αγωγή Υγείας
  • Παθογένεια της Αναπηρίας
  • Έγκαιρη Ανίχνευση και Παρέμβαση στη νηπιακή ηλικία
  • Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες 

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές

  • Τρίτη     12:00 - 14:00
  • Πέμπτη  12:00 - 14:00

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  1. Dermitzaki E., Stavrousi P., Bandi M., Nisiotou I. (2008) . Investingating Ongoing Strategic Behaviour of Students with Mild Mental Retardation: Implementation and Relations to Performance in a Problem- Solving Situation.Evaluation and Research in Education, 21:2, 96-110.
  2. Lappa C., Kyparissos N., Nissiotou J., Paraskevopoulos S. (2013) : The development of glancing at Listener as result of conversation training in Children and Young Adults with moderate and Severe Developmental Disabilities. European Journal of Behavior analysis.14, 19-33
  3. Βλάχος, Φ., Αγαπητού, Π., Νησιώτου, Ι. (2008). Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα: Μια προσέγγιση της αιτιολογίας της με βάση σύγχρονα ερευνητικά ευρήματα. Ελληνική Επιθεώρηση Ειδικής Αγωγής, 1, 175-193.
  4. Βλάχος, Φ., Νησιώτου, Ι. (2013). Γονίδια της δυσλεξίας; Παιδιατρική, 76, 20-25.
  5. Νησιώτου, Ι. & Βλάχος, Φ. (υπό δημοσίευση). Νευροαναπτυξιακές διαταραχές: Συνοσηρότητα ή κοινή βιολογική βάση; Παιδοψυχιατρική.
 
Go to top