see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο: Προσχολική Εκπαίδευση - Διδακτική Μεθοδολογία

Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74838

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Προσχολική Εκπαίδευση
  • Αναλυτικά προγράμματα στην προσχολική εκπαίδευση
  • Χώρος και διαδικασίες αγωγής και μάθησης
  • Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης
  • Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • Η συναισθηματική ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας (θυματοποίηση-εκφοφισμός)
  • Εκπαίδευση εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας
  • Εκπαιδευτική έρευνα
  • Αξιολόγηση στην προσχολική εκπαίδευση

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις
  • Διδακτική Μεθοδολογία δραστηριοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση Ι &ΙΙ
  • Πρακτική Άσκηση κατεύθυνσης Προσχολικής Εκπαίδευσης Ι &ΙΙ

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές

  • Tρίτη:    16.00 - 18:00
  • Tετάρτη 10:00 - 12:00

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

1. Vlachou, M., Andreou, E., Botsoglou, K. and Didaskalou, Ε. (2011) Bully/Victim problems Among Preschool Children: a Review of Current Research Evidence. Educational Psychology Review, 23 (3), 329-358. https://www.researchgate.net/publication/225613227_BullyVictim_Problems_Among_Preschool_Children_A_Review_of_Current_Research_Evidence
2. Beazidou, E., Botsoglou,K., Vlachou, M. (2012) “Promoting emotional knowledge: strategies Greek preschool teachers employ during book reading”. Early Child Development and Care, 1-14.
3. Vlachou, M., Botsoglou, K. and Andreou, E. (2013) “Assessing Bully/Victim Problems in Preschool Children: A Multimethod Approach,” Journal of Criminology, vol. 2013, Article ID 301658, 8 pages, 2013. doi:10.1155/2013/301658 https://www.researchgate.net/publication/256766482_Assessing_BullyVictim_Problems_in_Preschool_Children_A_Multimethod_Approach
4. Beazidou, E., Botsoglou, K., Andreou, E., (2013). « Classroom behavior management practices in kindergarten classrooms: An observation study». Hellenic journal of research in education, 1, 93-108. ISSN 2241-7303
http://epublishing.ekt.gr/el/13953/%CE%88%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7/13981
5. Vlachou M., Andreou, E., Botsoglou, K. (2014). Bully/Victim Problems among Preschool Children: Naturalistic Observations in the Classroom and on the Playground. The International Journal of Learning: Annual Review, Volume 20, 2013, pp.77-93. Article: Print (Spiral Bound). Published online: August 1, 2014 https://www.researchgate.net/publication/264550855_BullyVictim_Problems_among_Preschool_Children_Naturalistic_Observations_in_the_Classroom_and_on_the_Playground
6. Beazidou, E., Botsoglou. K (2016). Peer acceptance and friendship in early childhood: the conceptual distinctions between them Early Child Development and Care,1-17, Routledge

Go to top