see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

botsoglou

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο: Προσχολική Εκπαίδευση - Διδακτική Μεθοδολογία

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74838

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος• Διδακτική Μεθοδολογία

  • Προσχολική Εκπαίδευση
  • Αναλυτικά προγράμματα στην προσχολική εκπαίδευση
  • Χώρος και διαδικασίες αγωγής και μάθησης
  • Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης
  • Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • Η συναισθηματική ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας (θυματοποίηση-εκφοφισμός)
  • Εκπαίδευση εκπαιδευτικών
  • Εκπαιδευτική έρευνα
  • Αξιολόγηση στην προσχολική εκπαίδευση
  • Πανεπιστημιακή παιδαγωγική
  • Εκπαίδευση ενηλίκων

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις
  • Διδακτική Μεθοδολογία δραστηριοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση Ι &ΙΙ

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές

  • Tρίτη:    16.00 - 18:00
  • Tετάρτη 10:00 - 12:00

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Vlachou, M., Andreou, E., Botsoglou, K. and Didaskalou, Ε. (2011) Bully/Victim problems Among Preschool Children: a Review of Current Research Evidence. Educational Psychology Review, 23 (3), 329-358. https://www.researchgate.net/publication/225613227_BullyVictim_Problems_Among_Preschool_Children_A_Review_of_Current_Research_Evidence
  • Vlachou M., Andreou, E., Botsoglou, K. (2014). Bully/Victim Problems among Preschool Children: Naturalistic Observations in the Classroom and on the Playground. The International Journal of Learning: Annual Review, Volume 20, 2013, pp.77-93. Article: Print (Spiral Bound). Published online: August 1, 2014 https://www.researchgate.net/publication/264550855_BullyVictim_Problems_among_Preschool_Children_Naturalistic_Observations_in_the_Classroom_and_on_the_Playground
  • Πολίτη, Β., Μπότσογλου, Κ.  (2018) Η παιδαγωγική ποιότητα, η πρόσβαση και ο εξοπλισμός των υπαίθριων χώρων παιχνιδιού για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα πρακτικά του Διεθνους συνεδρίου: Χώροι για το παιδί, ή χώροι του παιδιού, Θεσσαλονίκη.
  • Beazidou, E., Botsoglou. K (2016). Peer acceptance and friendship in early childhood: the conceptual distinctions between them Early Child Development and Care,1-17, Routledge
  • Kafenia Botsoglou, Eleftheria Beazidou, Eleni Kougioumtzidou & Maria Vlachou (2017). Listening to Children: Using ECERS –R and Mosaic Approach to Improve Learning Environments: a case study. Early Child Development and Care, 1-DOI:10.1080/03004430.2017.1337006 http://dx.doi.org/10.1080/03004430.2017.1337006
  • Κακανά, Δ-Μ., Μπότσογλου, Κ. (2016). “Θεωρητικές παραδοχές της μεθοδολογίας της παρατήρησης». Στ Αυγητίδου, Σ., Τζεκάκη, Μ., Τσάφος, Β. (επιμ) Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί , παρατηρούν παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται: Προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής άσκησης. Αθήνα: Gutemberg.

UTH Logo 30years GR20xronia ptea

Εγχειρίδιο μετάβασης

Μετάβαση μαθητών με αναπηρία από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόγραμμα μετάβασης: βήματα και δράσεις

Go to top