see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Ακαδημαϊκή Βαθμίδα: Καθηγητής

Γνωστικό Αντικείμενο: Νευροψυχολογία του Παιδιού

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74678

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Κλινική Νευροψυχολογία
  • Νευρογλωσσολογία
  • Κλινική Ψυχολογία
  • Παθολογία της Γλώσσας (αφασίες, δυσφασίες)
  • Παθολογία της Κίνησης (απραξίες, δυσπραξίες)
  • Παθολογίες του Οπτικού Συστήματος (αγνωσίες)
  • Μαθησιακές Δυσκολίες (δυσλεξίες, δυσγραφίες, δυσορθογραφίες, δυσαριθμησίες και μη γλωσσικές Μ.Δ.)
  • Γνωσιακά προκλητά δυναμικά
  • Νευροψυχολογικές Θεραπείες
  • Ψυχοθεραπείες και Συμβουλευτική

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Κλινική Νευροψυχολογία του Παιδιού
  • Εργαστηριακή Εξάσκηση στις Διαταραχές Κίνησης και Οπτικής Αντίληψης
  • Νευροψυχολογία και Ειδικές Διαταραχές Μάθησης
  • Εργαστηριακή Εξάσκηση στην Παθολογία της Γλώσσας και των Ανώτατων Διανοητικών Λειτουργιών

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές

  • Δευτέρα 11.00-12.00
  • Τρίτη 12.00-13.00

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

Σε διεθνή περιοδικά

  1. «Ρυθμός “θ” του δρεπανοειδούς συστήματος κατά τη διάρκεια της εγρήγορσης και του παράδοξου ύπνου: συγκριτική μελέτη». C.R.ACAD. SCIENCES DE PARIS, 290, 259-262, 1980.
  2. «Οπτικοκινητική οργάνωση και μνήμη στο παιδί: Μια Νευροψυχολογική κλινική προσέγγιση». JOURNAL OF CLINICAL AND EXPERIMENTAL NEUROPSYCHOLOGY, 12, 3, 409, 1990.
  3. «Νευροψυχολογική μελέτη της Οπτικοκινητικής Οργάνωσης του αριστερόχειρα παιδιού». JOURNAL OF CLINICAL AND EXPERIMENTAL NEUROPSYCHOLOGY, 14, 3, 420, 1992.
  4. «Συγκριτική Νευροψυχολογική Μελέτη της Οπτικοκινητικής οργάνωσης των δεξιόχειρων και αριστερόχειρων παιδιών». APPLIED NEUROPSYCHOLOGY, I, 33-37, 1994.
  5. «Οπτικοκινητική οργάνωση και μνήμη για δεξιόχειρα και αριστερόχειρα παιδιά». CHILD NEUROPSYCHOLOGY, 2, 3, 204-212, 1996.
  6. “A developmental study of handedness in Down Syndrome pupils”. PERCEPTUAL AND MOTOR SKILLS, 88, 427-428, 1999.
  7. “Visual Field Asymmetries for Rhyme and Semantic Tasks in Fluent and non-Fluent Bilinguals”. BRAIN AND LANGUAGE, 78, 53-61, 2001.
  8. “Hemispheric asymmetries of visual ERPs in left-handed bilinguals”. COGNITIVE BRAIN RESEARCH, 12, 333-335, 2001.
  9. Cognitive status in Down syndrome individuals with sleep disordered breathing deficits (SDB)”. BRAIN AND COGNITION, 50, 145-149, 2002.
  10. “Visual Memory deficits in children with Dysgraphia”. PERCEPTUAL AND MOTOR SKILLS, 97, 1281-1288, 2003.

Βιβλία

  1. «Νευροψυχολογία του αναπτυσσόμενου ανθρώπου»,Εκδ. Σμυρνιωτάκη, Αθήνα, 1988. Επανέκδοση 1991.
  2. «Η γλώσσα στο παιδί: ανάπτυξη, παθολογία και θεραπεία»,Εκδ. Σμυρνιωτάκη, Αθήνα, 1989.
  3. «Η Δυσλεξία στο Παιδί: διάγνωση και αντιμετώπιση»,Εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα, 1991. Επανέκδοση 1995,1997, 1999.
  4. «Σπουδαιότητα και ρόλος της επιστήμης της Νευροψυχολογίας στο κατώφλι της 3ης χιλιετίας μ.Χ.», στο βιβλίο «Εκπαιδευτικά Ανάλεκτα, Τιμητικός Τόμος για τον Βύρωνα Γ. Μασσιάλα», Κασσιωτάκης Μ., Φλουρής Γ., Ατραπός, Αθήνα, 2005.

Διδακτικά Βοηθήματα- Συγγράμματα

  1. Νευροψυχολογία του παιδιού, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 1997.
  2. Νευροψυχολογία του παιδιού, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στο Πρόγραμμα εξομοίωσης δασκάλων του Π.Θ., 1998.,1999.
  3. Στοιχεία Λειτουργικής Νευροανατομίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 1999, 2000.
  4. Ιστορία της Νευροψυχολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 2000.
  5. Κλινική Νευροψυχολογία του Παιδιού στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 2001 έως σήμερα.
  6. Μαθησιακές Δυσκολίες: Ανάπτυξη και Παθολογία Γλώσσας και Ανάγνωσης στο Παιδί, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, 2001 έως σήμερα.

Περισσότερες πληροφορίες

Go to top