see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Charalampos Karagiannidis photo

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Καθηγητής

Γνωστικό αντικείμενο: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74895

Fax: 24210-74799

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Τεχνολογικά-υποστηριζόμενη μάθηση
  • Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή
  • Προσβασιμότητα, καθολικός σχεδιασμός
  • Υποστηρικτική τεχνολογία
  • Εκπαιδευτικό λογισμικό
  • Εκπαιδευτική ρομποτική
  • Επαυξημένη πραγματικότητα
  • Παιχνιδοποίηση
  • Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOC)
  • Εκπαίδευση ηλικιωμένων μέσω ΤΠΕ

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Εισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ (Α' εξάμηνο)
  • Εφαρμογές ΤΠ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή και Διδακτική της Πληροφορικής (Β' εξάμηνο)
  • Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (Γ' εξάμηνο)
  • Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (Η' εξάμηνο)
  • Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση (ΠΜΣ)
  • Νέες Τεχνολογίες, Εκπαίδευση & Αειφορία (ΠΜΣ)

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές, Χειμερινό Εξάμηνο 2020-2021

  • Τρίτη & Πέμπτη 1000-1200 μέσω Skype (ckaragian) λόγω πανδημίας

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Chorozidis G., Koutsakas P., Karamatsouki A. & Karagiannidis C., Research trends in K-12 MOOCs: a review of the published literature, International Review of Research in Open and Distributed Learning, 2020.
  • Koutsakas P., Karagiannidis C., Politis P. & Karasavvidis I., A Computer Programming Hybrid MOOC for Greek Secondary Education, Smart Learning Environments, 2020.
  • Παπάζογλου Θ. & Καραγιαννίδης Χ., Η Εκπαιδευτική Ρομποτική ως μέσο προώθησης γνωστικών στόχων, κινητοποίησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση παιδιών με αυτισμό, 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ένταξης και Χρήσης των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, Αθήνα, 2019.
  • Tsortanidou X., Karagiannidis C. & Koumpis A., Role and value of Learning Theories in the area of Adaptive Educational Hypermedia Systems incorporating Learning Styles, International Journal of Emerging Technologies in Learning, 2018.
  • Segkouli S., Paliokas I., Tzovaras D., Lazarou I., Karagiannidis C., Vlachos F. & Tsolaki M., A Computerized Test for the Assessment of Mild Cognitive Impairment Subtypes in Sentence Processing, Aging, Neuropsychology, and Cognition, Journal on Normal and Dysfunctional Development, 2017.
  • Sitra O., Katsigiannakis V., Karagiannidis C. & Mavropoulou S., The effect of badges on the engagement of students with special educational needs: A case study, Education and Information Technologies Journal, 2016.
  • Karagiannidis C., Politis P. & Karasavvidis I. (eds.), Research on e-Learning and ICT in Education, Springer, 2014.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο κ. Καραγιαννίδης υπηρετεί στο ΠΤΕΑ-ΠΘ από το 2005. Έχει προηγούμενα εργαστεί στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΠΤΗΛ-ΕΚΕΤΑ) και στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ). Είναι μέλος του ΔΣ της ΕΤΠΕ, Chair του TeDISABLE SIG της Επιτροπής IEEE TCLT, έχει δημοσιεύσει 150 εργασίες και είναι μέλος της επιτροπής προγράμματος και αξιολόγησης σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Είναι κάτοχος του Πτυχίου του Τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ, MSc Information Technology του University of London και PhD Electronic Engineering του University of Kent, UK.

Τελευταία ενημέρωση: Σεπτέμβριος 2020

UTH Logo 30years GR20xronia ptea

Εγχειρίδιο μετάβασης

Μετάβαση μαθητών με αναπηρία από την Πρωτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόγραμμα μετάβασης: βήματα και δράσεις

Go to top