see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Charalampos Karagiannidis photo

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Αναπληρωτής Καθηγητής

Γνωστικό αντικείμενο: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74895

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Εκπαιδευτικό λογισμικό για την ειδική αγωγή και προσβάσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό
  • Υποστηρικτική τεχνολογία και προσβασιμότητα ατόμων με ειδικές ανάγκες
  • Εξατομικευμένη μάθηση και ευφυή περιβάλλοντα μάθησης
  • Διεθνή πρότυπα μαθησιακών τεχνολογιών
  • Μάθηση μέσω κινητών συσκευών
  • Παιχνιδοποίηση στη μάθηση και την ειδική αγωγή
  • Εφαρμογές εκπαιδευτικής ρομποτικής στην ειδική αγωγή
  • Εκπαίδευση ηλικιωμένων μέσω ΤΠΕ
  • Πολυμορφικές/πολυμεσικές διεπαφές χρήσης και Διεπαφές χρήσης για όλους
  • Καθολικός σχεδιασμός

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Εισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ (Α' εξάμηνο)
  • Εφαρμογές ΤΠ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή και Διδακτική της Πληροφορικής (Β' εξάμηνο)
  • Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (Γ' εξάμηνο)
  • Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (Η' εξάμηνο)
  • ΤΠΕ, Εκπαίδευση & Ειδική Αγωγή (ΠΜΣ)

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές, Εαρινό Εξάμηνο 2017

  • Τρίτη & Τετάρτη 1400-1500, 1800-1900
  • Skype: ckaragian (για τις υπόλοιπες ημέρες/ώρες)

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Sitra O., Katsigiannakis V., Karagiannidis C. & Mavropoulou S., The effect of badges on the engagement of students with special educational needs: A case study, Education and Information Technologies Journal, 2016.
  • Segkouli S., Paliokas I., Tzovaras D., Tsakiris T., Tsolaki M. & Karagiannidis C., Novel Virtual User Models of Mild Cognitive Impairment for Simulating Dementia, Computational and Mathematical Methods in Medicine, 2015.
  • Volioti C., Tsiatsos T., Mavropoulou S. & Karagiannidis C., VLSS - Virtual learning and social stories for children with autism, IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies, 2014.
  • Karagiannidis C., Politis P. & Karasavvidis I. (eds.), Research on e-Learning and ICT in Education, Springer, 2014.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο κ. Καραγιαννίδης υπηρετεί στο ΠΤΕΑ-ΠΘ από τον Σεπτέμβριο του 2005.

Έχει προηγούμενα εργαστεί στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΠΤΗΛ-ΕΚΕΤΑ) και στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ).

Συμμετέχει σε εθνικά και ευρωπαϊκά έργα έρευνας και ανάπτυξης και είναι εμπειρογνώμονας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αξιολόγηση/έλεγχο προτάσεων/έργων στην ηλεκτρονική μάθηση, την αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή και την προσβασιμότητα.

Έχει δημοσιεύσει 120 άρθρα με 1200 ετεροαναφορές, είναι Co-Editor του Bulletin of the IEEE Technical Committee on Learning Technologies, μέλος του ΔΣ της ΕΤΠΕ και της επιτροπής προγράμματος και αξιολόγησης σε 50 διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια.

Είναι κάτοχος του Πτυχίου του Τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ, MSc Information Technology του University of London και PhD Electronic Engineering του University of Kent, UK.

Τελευταία ενημέρωση: Οκτώβριος 2016

Go to top