see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Επίκουρος Καθηγητής

Γνωστικό Αντικείμενο: Μεθοδολογία Έρευνας στην Ενταξιακή Εκπαίδευση και στις Επιστήμες της Αγωγής

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Τηλ: 24210-74853

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Μεθοδολογία Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Έρευνας
  • Έρευνα Μεικτών μεθόδων
  • Κοινωνιομετρικές τεχνικές και εφαρμογές
  • Ειδική Αγωγή
  • Παιδαγωγική της Ένταξης

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Μεθοδολογία Έρευνας
  • Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας
  • Στατιστική
  • Ερευνητικές Εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές

  • Δευτέρα 13.00-15.00
  • Πέμπτη 13.00-15.00

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Avramidis, E. (2013) Self-concept, social position, and social participation of pupils with SEN in mainstream primary schools. Research Papers in Education, 1–22, iFirst Article.
  • Kyriacou, C., Avramidis, E., Stephens, P. & Werler, T. (2013). Social pedagogy in schools: Student teacher attitudes in England and Norway. International Journal of Inclusive Education, 17(2), 192-204).
  • Avramidis, E. & Norwich, B. (2011). SEN: the state of research – compromise, consensus or disarray? In L., Peer & G., Reid (Eds). “Special Educational Needs” (pp. 24-34). London: Sage.
  • Avramidis, E. (2010). Social relationships of pupils with special educational needs in the mainstream primary class: peer group membership and peer‐assessed social behaviour. European Journal of Special Needs Education, 25(4), 413-429.
  • Avramidis, E. & Wilde, A. (2009). Evaluating the social impacts of inclusion through a multi-method research design. Education 3-13: International Journal of Primary, Elementary and Early Years Education, 37(4), 323-334.
  • Avramidis, E. & Kalyva, E. (2007). The influence of teaching experience and professional development on Greek teachers' attitudes towards inclusion. European Journal of Special Needs Education, 22(4), 367-389.
Go to top